Dienstag, 12. November 2013

اختلاف برانگیزترین جملات میان زن و شوهرها

اختلاف برانگیزترین جملات میان زن و شوهرها
  نمونه چنین جمله ای در مورد مردان وجود دارد. "سرعتت را کم کن" و یا "آهسته تر رانندگی کن" اختلاف برانگیزترین جمله ای است که زنان در برابر مردها به کار می برند.
جملاتی هست که موجب شعله ور شدن اختلافات خانوادگی می شود. بسیاری ازمردها اصرار عجیبی در پرسیدن این پرسش دارند که "چه چیزی برای خوردن داریم"؟ غافل از اینکه با این سوال همسر خود را در آستانه خشم شدید قرار می دهند.

به گزارش "جهان"به نقل از یک هفته نامه آلمانی یک نظرسنجی نشان می دهد دو سوم زنان معتقدند چنین جمله ای عصبانی کننده ترین جمله شوهرها در برابر همسرانشان است.

اما نمونه چنین جمله ای در مورد مردان نیز وجود دارد. "سرعتت را کم کن" و یا "آهسته تر رانندگی کن" اختلاف برانگیزترین جمله ای است که زنان در برابر مردها به کار می برند.
نظرسنجی مجله زنان "بلا" نیز از میان هزار و 51 زن بین 35 تا 60 سال همچنین حاکی است 57 درصد پاسخ دهندگان معتقدند جمله "من که نمی توانم مراقب همه چیز باشم" دومین جمله ای است که بیشترین میزان خشم را در میان زنان برمی انگیزد.

بر این اساس جمله عصبانی کننده دیگر که 54 درصد آراء زنان را به خود اختصاص داده جمله"دختر تو است دیگر" است.یک سایت ویژه مسائل خانواده نیز نظرسنجی مشابهی را درمیان مردان انجام داده که بدترین جملات زنان را که موجب خشم همسرانشان می شود، مشخص کرده است.
این جملات اگر چه در ابتدا ساده به نظر می رسند اما تاثیر زیادی بر مردها دارند. مانند این جمله که "چطور بودم؟" که در نظر 80 درصد مردان پاسخ دادن به آن غیرممکن است.

پرسش دیگر زنان که موجب خشم 47 درصد مردان می شود سوالی است که به وزن و ظاهر آنان بازمی گردد: "یک کم چاق شده ای". اما در هر حال تعداد سوالاتی که می تواند یک زن را خشمگین کند بیشتر از جملاتی است که قادر به عصبانی کردن یک مرد است. بعنوان مثال گفتن جملاتی مانند: "اینقدرآهسته رانندگی نکن"، "آیا باید همه چیز را برای دوستانت تعریف کنی؟"، "بازهم یک کفش جدید خریدی؟" و نظیر آن از سوی مردها می تواند به آتش اختلافات آنها با همسرانشان دامن بزند. از همین رو این هفته نامه به مردها توصیه می کند از پرسیدن سوالات بیجا! خودداری کرده و به زندگی خود ادامه دهند.